xa0 حَسْبُنا اللّه وَ نِعْمَ الْوَکیل xa0 xa0 xa0...
xa0 من کان اللّه،کان اللّه له...
xa0 خسته و بیزار از آدم هایی که دوستشان ندارم اما به رسم انسانیت ناچارم تحملشان کنم! xa0...